معاون هنری اداره تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد «جمعه‌بازار کتاب مشهد» در جمعه بارانی مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تصاویر «زهرا خوشکام» همسر علی حاتمی درگذشت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت مرگ بروسلی چه بود؟ نقد و بررسی فیلم سینمایی «مست عشق» در برنامه هفت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مصطفی رحماندوست: خلق نگاه تازه از دنیای کودکان در شعر رضوی نیاز این حوزه است بر مدار نور به پیشواز میلاد هشتمین نور | افتتاح نمایشگاه خوشنویسی طلاب حوزه علمیه در آستانه میلاد حضرت رضا (ع) روایتی کافکایی از یک طنز تلخ | گفتگو درباره رمان «کمیته» رونمایی از نقاشی پرحاشیه چارلز سوم «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» ساخته امیراطهر سهیلی روی پرده سینما رفت + فیلم «زخم کاری» و «سووشون» در انتظار پخش از شبکه نمایش اگر دستت را رها کردم روایت‌های دیده نشده از زائران امام رضا (ع) «حماسه» جاری در ادبیات «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب استقبال از «مکس دیوانه» در جشنواره کن
سرخط خبرها

«داکس تیجرا»، تهیه کننده جوان درگذشت

  • کد خبر: ۱۴۱۶۲۹
  • ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
«داکس تیجرا»، تهیه کننده جوان درگذشت
داکس تیجرا تهیه کننده اجرایی برنامه This Week شبکه ABC News در سن ۳۷ سالگی بر اثر حمله قلبی درگذشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ او روز جمعه بر اثر حمله قلبی درگذشت.

کیم گادوین رئیس ای. بی. سی نیوز این خبر را در یادداشتی که روز شنبه برای کارکنان این شبکه ارسال شد اعلام کرد.

تیجرا برای برنامه این هفته روز‌های یکشنبه به رهبری جورج استفانوپولوس و مارتا راداتز نامزد دریافت جایزه امی شد و در سال ۲۰۱۳ برای تهیه‌کنندگی اجرایی برنامه اکنون با الکس واگنر شبکه MSNBC جایزه دریافت کرد.

او در سال ۲۰۱۷ به عنوان تهیه کننده ارشد مستقر در واشنگتن دی سی، اوایل سال ۲۰۲۰ پیش از همه گیری کرونا کارگردانی برنامه این هفته را به عهده گرفت.

در طول مدت حضورش در این شبکه، او نشست‌های دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و همچنین کووید-۱۹ و شورش ۶ ژانویه را پوشش می‌داد.

پیشتر، او تهیه‌کننده اجرایی آمریکا با خورخه راموس بود که در جوینت ونچر فیوژن ABC-Univision پخش شد.

تیجرا همچنین ویژه برنامه تلویزیونی راموس با عنوان خیزش نفرت را که متمرکز بر گروه‌های خشم و انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ متمرکز بود، تهیه کرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->